Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Kaikkea sekalaista

Moij
Tuli vaan tässä mieleen että meitä panfubloggareita on enään tosi vähän.Aktiivisia on vielä vähemmän!
Mutta,hei sinä,jos olet panfubloggari,ja luet tämän,tai sinulla olisi kiinnostusta tehdä blogi,voisitko jättää kommentin että tiedän sinun olemassaolostasi?Jos olet kiinnostunut bloggauksesta ja haluaisit tehdä panfublogin,niin klikkaa tästä!


Mutta siirrytäänpäs nyt Panfuun.Setä Risotto on nyt siis saapunut sinne ja on hyvin sairas! :-(
Hänen kielensä on mennyt solmuun ja meidän on selvitettävä mitä hän yrittää sanoa,ne asiat ovat: Huimaus,Kuume ja Pahoinvointi.
Saimme palkinnoksi Lääkärinlaukun ja tehtävä jatkuu varmaan ensi viikolla~


Mutta minä lopettelen nyt,sillä ei ole enempää asiaa,muutakun että hömpöttäisin joulusta mutta sitten ette kyllä jaksaisi lukeakkaan~

Tassuittain:
Laku56

10 kommenttia:

  1. Moi!
    Mä en tiiä et perustaisinko joskus Panfu-blogin:) Mut ei mulla muuta. Moijj~

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin olen vielä hengissä oleva bloggari :)

    VastaaPoista
  3. Julia:Olis tosi kiva jos perustaisit!
    Molly:Kiva että enään on edes joku hengissä oleva panfubloggari :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laku.
      Mä saan perustaa varmaan 9v:nä. En tiiä alotanko tavallisen blogin vai Panfu?(Sitten se selviää)

      Poista
  4. Hengissä oleva bloggari olen minä ainnakin :D

    VastaaPoista
  5. Laku en enää bloggaa koska kukaan ei enää käy blogissani toivoisin että kävisit blogissani blogin uus osoite on:http://empunpaivakirja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. sori unohdin kertoo et oon Emilia85 (panfussa)

    VastaaPoista
  7. Terve!
    Mä kyllä bloggaan vieläkin (no tietty kun vasta kuukausi sitten aloitin), mutta kukaan ei ikinä lue mun blogia. :(
    Osoite on siis:

    http://kissafani.omasivu.fi

    Ja bloggaajana Kissafani01!

    VastaaPoista
  8. Panfu-blogini osoite on http://karlapanda.blogspot.fi.

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56