Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 26. lokakuuta 2012

Halloween >:D

Moij ;333
Panfussa on tänään kulttispäivä ja Halloweenbileet.Ja kaiken lisäks tänne miun asuinpaikkaani on tullut lunta! :) Jihhuu!
Kivaa siis on.Ja Panfuun on tullut myös uusia Halloween-Asuja jotka on myytävinä 2.11.2012 asti.
Nämä asut kuitenkin jäävät kuvastoon.

Nämä poistuvat kuvastosta 2.11.2012


Aika pelottavia,vai mitä?Mukana olisi saanut olla musta kissa-asu :D

Ja Panfussa on tietenkin ne Halloween-Bileet!Tässäpä kuva:
Tosi Halloweenmainen ;D Löysin muutamasta paikasta kurpitsoja.Tässä kuva yhdestä:

Olen löytänyt niitä jo Linnan Tornista,Wanhasta Satamasta,San Franpanfusta,Tulivuorelta,Talleilta(Ladossa) ja Peliluolasta.Nää voi liittyä johonkin tehtävään(?)
Kulttispäivä on ollu kiva,vaikka olenkin normaalistikkin kulttis.Lady_Dogin,eli varapandani majan sisustin tämän näköiseksi:
Olen myös piirtänyt melko hienon(vaikka itse sanonkin)Halloween piirrustuksen.Siinä on Vamppyyripanda...Ja en kerro enempää.Näätte sen sitten,jos saan skannerin toimimaan tämän ja seuraavan viikon aikana.

Mutta eihän Halloween ole mitään ilman ystäviä,tottakaihan mä nyt jonkun kamun kans mun on joka päivä pakko sekoilla.
Mutta eiköhän tässä olisi tarpeeksi postausta?Minulla on muutakin tekemistä kun istua koneella :'D
Tassuittain:
Laku56

1 kommentti:

  1. Moi sait multa kiertopalkinnon! Mene mun blogiin kopsaamaan kuvan ja säännöt!
    Love:)
    Ellabe

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56