Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 28. kesäkuuta 2012

Olen yllättynyt...

Haihoou :D
Olen todella yllättynyt.Kommentteja on nyt yhtä äkkiä tullut sieltä sun täältä ja katsojamäärät ovat nousseet.
Olen todella yllättynyt,kiitos kaikille kommentoijille ja lukijoille,tuhannet kiitokset!
Niin mutta siitä Panfu Viisikosta,osallistujia on todella paljon mutta kello on jo aika paljon joten selvittelen asiaa huomenna jos jännitykseltäni pystyn sillä menemme katsomaan niitä koiranpentuja huomenna.
Muttatotanoinni,mä vähän repeilen,..,Juujuu :D kattokaas nää videot nii teiltäkin nauru purskuaa kyllä suusta;
Ooukeei,mutta huomenna kirjotan kunnon postauksen kun oon taas selvin päin,mulla taitaa olla sokerihumala   :D Laulaa lurautan tässä pienen Viisikkolaulun jonka myös suomennan sitten.
*Englanniksi*
We are the Famous Five!Julien,Dick,Anne,Pauli is George and Timmy is the dog.And Timmy is the dog!
*Suomeksi*
Me olemme Viisikko!Leo,Dick,Anne,Pauli on Pauli ja Timi on koira.Ja Timi on koira!

Hakuuna matatatatattaaa sanaa ihanaa ooonn....
Laku56..



2 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56