Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 21. kesäkuuta 2012

The Panfu Famous Five!

Mooi!
Elikkäs olen keksinyt yhen huippujutun!Nimittäin!
The Panfu Famous Fiven!
Tiedättekös mikä se on?No Panfun Viisikko!!
Joo,siis tää oli loistoidea,rupean pian piirtämään kuvaakin siitä.
Mutta elikkäs,tarvitsemme 5 näyttelijää,tai oikeastaan 4,koska minä olen yksi näyttelijöistä,tarvitsen 5 vapaaehtoista joiden joukosta arvon 4 jotka pääsevät näyttelemään.
Tarvitsen:
2 tyttöä,2 poikaa ja yhden joka voi olla kumpi vain,jonka myös pitää olla kultajäsen.
Eli,itse olen luultavasi Pauli/Paula Anne tai Timmy.Katsotaan sitten,mutta jossakin tapauksessa voin kyllä olla Leo tai Dick.Ja joissakin jaksoissa tarvitsen lisää näyttelijöitä mutta ilmoitan siitä sitten.
Mutta tarvitsen myös lisäksi kaksi vapaaehtoista.Jotka olisivat Peter-Setä ja Fanny-täti,eli yksi poika ja yksi tyttö vielä lisää.
Mutta,eikun vaan kommenttia tulemaan!Kuvauksien aikatauluista lisää myöhemmin,toivoisin myös,että näyttelijät olisivat mahdollisesti kultapandoja,rooliasujen takia.
Noh,se miltä ne näyttäisivät jää mun huolekseni,nyt vaan osallistumista!
-Laakerii

23 kommenttia:

  1. voin myös olla iha mikä vaa noista

    VastaaPoista
  2. Mää voisin tulla! Olen kultapanda!!:-) mulle kelpaa tytön rooli sillä mulla ei oo oikein poikien asuja! Hihii!!

    T: nepsutin

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Okei!Kaikki saavat osallistua!Jo kolme osallistujaa!Vielä tarvitaan kaksi,tai yksi.Juu ja Nelli,voi ihan itse valita,Leo,Dick vai Pauli,tai ei ehkä Pauli koska haluaisin olla se ite : D Ja Nepsutin,sä voisit olla Anne,ja kävisikö Susa sulle että sä oot Timmy?Eli se koira ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se koira oli kyllä Tim, muttaa anyway. Ja Paulihan oli se tyttö, kun nellihän halus olla se poika ja kun kirjotit tollee ni tuli vaan mieleen :D

      Sori ku oon tämmönen ärsyttävä apinavauva ku huomautan kaikest pienest, mut niihän mä oonki -.-

      Poista
    2. Englanniks Tim kirjotetaan Timmy ja Pauli saakoot olla nyt poika vaikka oikeestihan se on tyttö.Ja et oo apinavauva.

      Poista
  5. Ok! Kerro sit milloinka on kuvaukset!:-) muutes mää en tiiä miltä se anne näyttää eli voisikko näyttää niistä kuvat!:-)
    Se haastatteluki voidaan ottaa silloin! Käykö??

    T: nepsutin

    VastaaPoista
  6. Nepsutin http://www.google.fi/imgres?q=viisikon+annie&um=1&hl=fi&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADSA_fiFI464FI464&biw=1655&bih=755&tbm=isch&tbnid=c7_M6z5UlfwV_M:&imgrefurl=http://animaatiot.blogspot.com/2010_11_01_archive.html&docid=d_ZzbDMf6xDdlM&imgurl=http://www.homeenter.com/picHE/JPG340/256/25676.jpg&w=340&h=487&ei=K5nkT_yDEYKI4gTgif3CCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1058&vpy=254&dur=1291&hovh=269&hovw=187&tx=68&ty=152&sig=112566020948707464036&page=1&tbnh=140&tbnw=98&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:15,s:0,i:113 Annie on se keltahiuksine tyttö siin kuvassa

    VastaaPoista
  7. Enmää löydä sitä kuvaa, mutta onko sillä lyhyet vai vaaleet hiukset? Ja laku, onko niillä vaatteilla väliä?? Laittaisin jotkut esim. arkiset vaatteet!

    VastaaPoista
  8. sillä on vaaleet hiukset ne on pitkät hiukset on ja sit hiuspanta joka on punainen paita on punainen a siinä on tähti normi farkut ja vaaleen punaset balleriina tossut rannekooru vasemman käden ranteessa joka on punainen ja iha normi vaalee iho jos puhutaa disneyn versiosta toivottavasti auttoi nepsutin!

    VastaaPoista
  9. mä voi sin tulla mukaan t: JSo02



    (öm tossa mun sähköposti hommat oli sekasi nii tää tulee nimettömällä)

    VastaaPoista
  10. No voih. en pääse mukaan en oo kulttis njaa. Ehkä mun ei ois kannatttanukkaan tulla. Pilaisin kumminki koko homman.

    sanni
    PS. käyppäs panfussa siellä on viesti sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanha kunnon Laakerinne joka on Kannuksen kirjastossa26. kesäkuuta 2012 klo 4.45

      Sannivanilla,pääset kyllä mukaan :) ja JSokin pääsee.Tää on nyt vähän sekavaa koska oon kirjastossa täällä kannuksessa..Oom sit tietysti vamha lummom Laakerinne.
      (ääh,ihan outo tää pöytäkone)ja muuten huomenna tuun ehkä kotiin(JUNALLAA!!)

      Poista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. Laku on kirjastossaaaa26. kesäkuuta 2012 klo 4.49

    Juu Ressu katotaan..Vähän sekavaa kaikki nyt kun olen Kannuksessa,Kirjastossa..

    VastaaPoista
  13. Voih, mä en pääse ku mun molemmat ukot on poistettu mutta jos teen uuen ukon ni voin ehkä tulla johonkin... T:kimi5

    VastaaPoista
  14. Mäkin oon muuten hurahtanu viisikoihin :)) En niihin elokuviin, niissä on eri koira, jotkun eri nimetkin. :/ Kirjoja luen paljon mieluummin. Voisin mieluiten ehkä olla se Fanny-täti, tuskin kukaan se haluu olla ? Tai jos ei, niin Anne...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu Ressu,voit olla Fanny-täti koska Annen rooli on jo varattu.

      Poista
  15. Olisin halunnu olla Pauli :(( Onks se jo varattu? Rakastan nii paljon viisikoita, jos Pauli on varattu voisinko olla Leo? Tai Dick?

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56