Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Lakun (epä)normaali kesälomapäivä!(Kuva+!)

Mooij!
Eilen annoin salamanvalojen välkkyä ja otin kuvia ulkoa pihalta.Eilen 21:00:n aikaan latasin kuvat koneelle,mutten jaksanu tulla enää kirjottamaan postausta.Mutta kuvasin enimmäkseen Petshoppejani joita on vähän päälle 70.Okeii!Kuvia tulee!!
Paita tuli eteen >_>


Juu siis,leikin Petshoppien FantaSeata ja se leikki meni plörinäks kun tungin kaikki tonne :D,tuolla ne kylpee mun jalkojen kaa :D
  
Olen kuningas!Teidän on toteltava MINUA!
On lunta tulvillaan ja raikas talvisää....
Ei Liinakkommekaan,nyt enään talliin jää...
Sen kohta valjastan,reen piehen etehen ja sit...Siis,HÄH?

Yks mun lempparipetseistä!Tuo oli muuten eka petsini!
Vauvapetsini.Yksi lemppareista!Se on pienempi kun apilankukka! <3
Yks lempparipetseistäni orvokkien joukossa! <3
Suosikkini!Huono laatu kun otin kuvan liian läheltä...
Toinen kuva suosikistani!
Tää on niin ihana!
Vauvapetsit leikkii laivoilla,huono kuva..
Minä :D
Orava.
Ihana kuva mun mielestä <3 koira lehden päällä kukkapenkin reunalla.
Mitä undulaatti,pöllö ja papukaija tekevät meidän syreenipuskan(tai mikä onkaan)oksalla??!!
Ihuna kisumirri
Grilli näkyy takana ..
Hepat ottaa aurinkoo :D

Sitten luontokuviin.

Taivasta,vasemmassa kulmassa näkyy meidän terassin kattoa >_>
Jalat/varpaat
Muurahaisien mumia..
Kiviä... :D
Tää näyttää jännältä,toi aurinko vääristää nii että näyttäis kun olis musta taivas,muttei oo.

Orvokkiiniii tummmaasilmääää kuultaasyydään piiiieeeniiiii.
Noppe :D

Ruohonjuurastolla.












Oouukeei,siinä ne oli,toi vika kuva oli huono >_>
Mutta mää lopettelen nyt kun on menny monta tuntia noiden kuvien järjestelemisessä.Tekstiä tosin oli vähän mutta kuvia senkin edestä.Klikatkaa kuvat suuremmiksi!

Tassuittain:
Valokuvaajanne:
Laku56

7 kommenttia:

  1. laku millon viisikko kuvataan ja monelta:) t susa

    VastaaPoista
  2. Oot hyvä kuvaan!:)

    VastaaPoista
  3. Sullapas on paljon Petshopeita. Mulla ja mun pikkusiskolla on jtn. 171 petshoppia, 4 suurta taloa ja jtn yli 8 pientä taloa. :/ Tarvittiin 2 laatikkoa, että saatiin ne jonnekkin, nyttten pikkusisko ja sen kamut leikkii niillä, mutta mun huoneessa, eivätkä ne siivoa sitä koskaan. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan niitä mulla aika paljon,103 kappaletta tällä hetkellä (;

      Poista
  4. Mulla on petshoppeja 209

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56