Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 28. toukokuuta 2012

Pikatiedotus

Moii!!
Olin tänään Panfussa tai olen vieläkin ja kello on 07:36
En ole ikinä ennen ollut näin varhain koneella.Istun sohvalla vielä yöpaita päällä ja katson TV:tä ja pelaan Panfua :D Oikeestaan mulla ei oo ees lupaa olla koneella mutta mä nyt menin :D

Meinaan mennä pois koneelta kello 07:43.
Heräsin tänään taas nii aikusin kun kello 07:10

Tänään yks mun kamu tulee meille koulunjälkeen joten en kirjoittele heti koulun jälkeen,eli kunnon postaus menee iltaan.Anteeksi kun en ole viikonlopun aikaan postaillut,tässähän on ollut 5 päivää milloin olin viimeksi postannut.Vastaani tuli äsken yksi kummallinen juttu.Yksi meidänkoululainen meni kouluun jo nyt,vaikka sillä alkaa vasta ysiltä,niinkuin mullakin.Kun nelosilla ja kolmosilla on liikkaa samaan aikaan..Paitsi tytöt ja pojat on eri-ryhmissä.Mutta tää on Panfublogi..Miks mä täällä puhelen mun irl juttuja?Ehkä pitäis IHAN OIKEESTI tehä irl blogi..En tiiä.Sitten pieni tideotus vielä,jonka haluan sano lyhyesti,mutta varmasti:Taukoni on lähellä.
Olen siis päättänyt pitää pikku tauon nyt kesällä.Meinataan reissata niin paljon.Lopata en aio vielä moneen vuoteen.Uskon,että Pandoils menee ihan penkin alle..Ei me oikeestaa kerittäis sitä kuvata.Ja postailu nyt vähän jää sitten kun reissaillaan niin paljon.Mutta lupaan että blogiini tulee paljon kaikkea kesäksi.Eniten kuvia kesälomareissuilta ja meidän pihasta :) Mutta nyt kello on jo 07:45 joten lopettelen ja menen syömään aamupalan!Heippatirallaa!


Ps:Hakunamatattaaa Timon ja Punmbaa!!Hakuna kuna matatattaa ei huolen höivää päivä on huoletooonnn!!! TIMOON PUNBA!
(Sori,telkusta tulee Timon ja Punba,meen aina sekasin tosta alkusoitosta :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56