Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Evron leijuu linnan yllä!

Mooi!
Nyt suoraan asiaan.
Evron leijuu linnan yllä!





Uskon,että tästä tehtävästä tulee semmoinen samantyylinen mikä oli viimekesänä se Kurocio tehtävä.Mutta Kurocion sijasta paholainen on Evron!
                                                                                 APUA!

Iik!En tiedä mitä Evron aikoo'!
Ja muuten!Amrulan rakkaustarina tehtävä on tullut taas Panfuun!
Ei mulla muuta,moips!

5 kommenttia:

  1. Laku miten nii Amaluran Rakkaustarina on tullu takas?? Ei ainakaa mulla näy mitää semmost o.o
    T:Tore/Silver

    VastaaPoista
  2. Laku, voitko tehä mulle loppaus videon, mun hipsiliinin blogissa on kuvia, voit kopioida ne ja laittaa siihen videoon. Katokku en itte osaa tehä videoo :(

    VastaaPoista
  3. Moi Laku! Tulin Vaan Ilmottamaan Että Mun Blogin Osote ON Vaihettu Uus Osote on:http://empunpaivakirja.blogspot.com/

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56