Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 24. toukokuuta 2012

Come on lovely summer!

**Suomennos otsikosta:Pidä kiirettä ihana kesä!**
Moi!
Mä olen todellakin kesäkuumeessa.Ainakin 100 astetta.
Minihän kävi luokkansa kanssa Powerparkissa. Tänään meiän koulusta kutoset meni Poweriin ja on siellä juuri nyt(Klo:12:54)
Mutta täytyy sanoa,niinkuin otsikossakin lukee "Pidä kiirettä ihana kesä!" Siis onneks on enään tää viikko loppuun ja ensviikko plus päättäjäiset.
Haluan jo lekotella auringon lämmössä ilman koulukiireitä,mennä huvipuistoihin,käydä uimassa,nauttia jätskiä aurinkoisena kesäpäivänä kävelykadulla...Kesä on niin ihanaa aikaa..
Tää postailu ja Panfuilu taitaa jäädä vähän nurkkaan sitten kun alkaa kesäloma.Aion ottaa kaiken ilon irtin kesästä.
Äitikin on menny lupailemaan vähän sellasta että me otettais kesällä koira <3333 tästä tulee aivan täydellinen kesä.

Mitä te aiotte tehdä kesällä?Onko teillä jotain matkasuunnitelmia?Minne haluaisit päästä kesällä?Mitä haluaisit kesällä?Kommenttia tulemaan!

Itse haluaisin oman koiran,korvanreiät,mennä Robinin keikalle,paljon huvipuistoreissuja,mennä Tampereelle,käydä sukulaisilla,uida EHDOTTOMASTI! Kaikkea mitä kesällä vaan voi tehdä!

Mansikat,jätski,marjat,hedelmät,herkut sun muut kuulvat myös kesään!Namiskukkelia!

Mutta nyt pitäisi jo varmaan lopetella,ei tästä tullut kovin pitkä postaus..

Kesää odottavin terveisin:
-!Laageri!



Missä huvipuistoissa te olette käyneet?Itse olen käynyt vaan Särkänniemessä ja Powerparkissa.Tänävuonna jos me mennään Helsinkiin meinaan/meinataan mennä Linnanmäelle.

3 kommenttia:

  1. Moi Laageri.. (:
    Mä aion tai me mennään kesällä Kalajoelle.
    Mä aion syödä paljon kesä herkkuja..sä mainitsitkin jo mun suosikit. :D
    Mä olen käynyt Särkänniemellä, Lintsillä ja Tykkimäellä. Eheh...(kaikki tavallisimmat)(mulle siis)
    Juu..eipä muuta.
    Moikka (:

    -krisu, joka myös odottaa innolla kesäääää!!!

    VastaaPoista
  2. JEEEE kesä tuleee!! Kesä on paras!! ;D

    VastaaPoista
  3. Moi Laku! Me Käytiin Äitienpäivänä Linnanmäellä.Päästin Ilmaseks:D. Meillä Kutoset Kävi Lintsillä lUOKKARETKELLÄ.Oon Käyny Vaan Lintsillä xD.Me Mennään Heinäkuussa Eglantiin. Jee! MÄ Aion Syödä Paljon Jätskiä Ja Uida.Me Mennään Tänään Uimaan!:DD





    T:Emppu85

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56