Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Perusteellinen muodonmuutos

Heippa.Syksy saapuu ja lehdet lentää.Talvi lähestyy.Synttärini myös.
Olen ajatellut tehdä blogissani perusteellisen muodonmuutoksen.Pikkuhiljaa uusin KAIKKI asiat.
Syyskuu on alkanut,nyt meinaan panostaa tähän bloggaamiseen.
Jostain syystä odotan innolla syksyn alkamista vaikka kesä on niin ihanaa aikaa <3 odotan jo Joulua ja paukkupakkasia.Kun miettii vanhoja muistoja,tekee mieli sukeltaa juuri siihen hetkeen takaisin.

Nyt en olekkaan pitkään aikaan haastatellu ketään joten vois haastatella jotakuta..
Haastattelen nyt Inka113:a
Minä kirjoitan mustalla ja Inka liilalla
Pandanimesi? :D
Oon Inka113,kutsutaan Inxuksi.
Minkä ikäinen olet?
Olen yheksän vuotias.
Kauanko olet tassutellut Panfussa?
Oon ollu tääl vuosi ja kaks kuukautta päälle.
Siihen Inka vielä lisäsi:Vuosi ja vähän päälle
Kuka on paras kaverisi Panfussa?
Ehdoton BFF:ni on Pimatsu joka poistettiin,joka tallustelee täällä nykyään Toffee1:sellä.
Kuka on ehdottomasti huonoin kaverisi täällä?
Anssi joka poistelee pandoja ja tekee ilkeitä blogeja. ,C
Mikä on lempipelisi Panfussa?
Gloud Number Nine siitä saa paljon rahaa aina ,DD
Mikä on lempi tehtäväsi Panfussa?
Taikamainen Jäätimantti koska siitä saa 2000 Pandakolikkoo kun sen ratkaisee.
Mistä Panfun eläinlajista pidät eniten,Bollyista,Woobyista vai Pokopetseistä?
Woobyt ovat ihania!Samateb Pokopetsit ja Bollyt.En oikee tiiä.
Ja vielä,mitä haluaisit sanoa lukijoille?
Haluaisin sanoa,että Laku on ihana ja haluaisin kanssa blogin.Oli ihanaa olla haastateltavana!





Kohta aion tehdä uuden Panfumusavideon mutta en tiiä mikä musa.Osaattekste auttaa??Kommia tulemaan!

Mutta nyt lopetten ja menen muokkailemaan tätä blogia :)
Tassuittain
Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56