Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 30. elokuuta 2012

Panfussa tapahtuu

Moips !
Panfussa on tapahtunu kaikenlaista mutten yksinkertaisesti ole jaksanut postata..
Panfun koulu on alkanut eilen ja se on tylsä juttu D: mutta hyvää lukuvuotta kaikille pandoille ja ihmisille :D
Vedenalaisesta koulusta kuuluu outoja ääniä ja nyt me pumpataan se huone tyhjäksi!Huone on jo pumpattu tyhäksi ja sinne voi mennä...hmmm mitähän siellä mahtaa olla??
SE ON AKVAARIO
Pandan ääni kuulostaa jotenkin tutulta...Voiko se siis olla jokin tupituttu panfulainen??


Se,,..Se on Eloise!Tuon äänen tunnistan!!


......

Se koulunalku ulkoasu on nyt vähän jääny....Oon ollu nii laiska... >_>
Lopettelen nyt koska väsyttää hirveesti ku oon sairas...
Laku

3 kommenttia:

  1. Moikka laku! Arvaa mitä... me mennään huomenna ( 31.8.) Sisun kanssa mats showhun, ja Pomokin tulee ehkä!! mä saan esittää molemmat ( mikäli Pomo tulee niin molemmat...)!! :) Niin, ett kannattaa käydä lukemassa huomenna mun ja Sisun blogia :), PIKAISTA PARANEMISTA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu kiva,onnee Match Show:hun.Ja kiitos,kyllä mä varmaan tästä paranen pian.

      Poista
  2. Ai no kiva postaus

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56