Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 18. kesäkuuta 2012

Viisikko is best!!!

Hellooo!!
Mä olen ihan hullaantunut Viisikkoon.Siis pakko jatkuvasti lukea sitä tai kattoa leffaa...!!
Tänään on ollu tooosi lämmin päivä.Oon olllu melkein koko päivän ulkona.Jeeij,sain ekaa kertaa käyttää mun minifarkkushortseja.
Tämmönen vaatetus mulla suunnilleen oli/on tänään/nyt päällä.
Juu,paidassa on vaan koira kissan sijasta ja se on tummemman pinkki väriltään.
Eli mulla on ollu tänään hiukset auki,T-paita ja minifarkkushortsit.
Jaaa...Meillä on pentutapaaminen ensviikon perjantaina.!!Ihanaa!!
Nii mutta.MÄ OLEN NYT VIISIKKO KUUMEESSA!!ÄWÄWÄWÄWWÄÄÄÄÄ!!VIISIKKO RULAA!!Suosittelen!!Viisikko is the best!!Noojoo,mää höpäjään vaan irl:lästä vaikka tää on nimenomaan PANFU blogi.Mutta Panfussa ei vaan tapahdu mitään kiintoisaa..
Tässä nyt ees YKSI kuva.
Muuten.Puuhaa sadepäivälle sivulle on ilmestynyt uutta!Käykää kattomassa!
Tassuittain:
Laku56


3 kommenttia:

  1. Moi!:-) oon se nepsutin joka oli sielä kaupungissa tänään! Oon aina toivonu et olisit mun kaveri ja ny se toteutu! JEE! Oot ihan paras bloggari!:-)

    T: nepsutin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :) Kiitos. Me voidaan joskus tavata Panfussa :) Voin ottaa silloin susta vaikka haastattelun tänne blogiin.

      Poista
  2. Kerro sit milloinka voidaan tavata!:-) vaikka nyt tai illemmalla? Huomennaki käy!:-)

    T: nepsutin

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56