Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Kuplabileet Billyn kidassa , naamiaiset+Littles Pet Shoppini

Mooi!
Nyt mulla onkin paljon kerrottavaa.
Saan kuin saankin Pandoilssin tänne mutta se kestää 18 min ja ilman alku ja lopputekstejä.


Siis eikun OMG kone menee ihan sekasin jos laitan sen.Voihan räkä.
Noh tätä Pandoils jaksoa ette sitten varmaan näe.Koetan vielä myöhemmin.

Nyt mennään kuplabileisiin Billyn kitaan!!

Pitää pukeutua ravuksi tai mustekalaksi niin saa röyhtäistyä :D

Pukeudun mustekalaksi!!
Röyh,röyh röyhtäys :D


Muuten,Panfun rannalle on ilmestynyt se yksi tyyppi vanhasta tehtävästä.

Perjantaina meillä on koulussa naamiaiset.Meillä ei ollut vappuna nii tää korvaa sen.
Mä meinaan olla Rockstara !!

Juu.Tuli mieleen että saan tänään ehkä One Piecen!!!
Mennään ostamaan Seppälästä :33333
Juu,

Sitten ajattelin ottaa kuvia mun Littlest Pet Shopeista.


Voi anteeks tuhannen kerran nyt on pakko mennä,lupaan ihan oikeesta laittaa ne kuvat myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56