Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 18. toukokuuta 2012

IRL...

Mooi!
Ajattelin nyt kirjoitellan vähän IRL:llästä.Vaikka tää onkin Panfblogi.

Njoo,tekis mieli tehä IRL blogi mutten viitti.Vois ehkä tehä jossei laita sinne kuvia mun naamasta tai mitään henkilötietoja..


Tänään alko aamusta päivä huonosta ja parani kokoajan.


Noh,ensiksi aamulla heräsin(no tietysti :D)jo kymmentävaille seittemän.Tein normit aamuhömpötykseni ja sitten.Äiti pakotti mut laittaan jotku tennarit kouluu kun meillä on naamiaiset.No mä en tietenkään suostunu ja siitä alko riita.Onneks ei tarvinu panna niitä tennareita SISÄLLE!

Juu menin kouluun ja hyvin alko naamiaispäivä.Sitten meillä oli kaikenmaailman kisoja salissa,sai osallistua vaan yhteen.No mä osallistuin sitten siihen yhteen.(Oli monta eri kisaa)ja se oli pussijuoksu.Meiän joukkue oli joholla mutkun meiän joukkueeseen tuli se yks ärsyttävä puolikehitysvammanen mielisairas kutosluokkalainen kummallinen lapsellinen poika,jota mä ja mun kamut sanotaan brätkähiireks :D Juu ja siis toi kaikki mitä sanoin siitä on totta.
Noh,meiän joukkue oli joholla kunnes tuli sen tyhmän vuoro hyppiä.No se kaatu tahallaan(Pakko oikeesti myöntää että ne pussit oli liukkaita)ja sitten heitti pussin ja lähti pois.Meiän joukkue sitte hävis,mun mielestä se oli ihan epää.Nyt on pakko kiroilla.Se paskapoika pilas mun päivän.SIITÄ OLIS VOITTANU MUUMITIKKARIN!


Juu,päivä kumminkin jatku ihan kivasti.


Päästiin kotiin ja sain ilokseni kuulla että menemme tänään Seppälään.

Ennenkun lähettiin kerroin äitille ja iskälle päivästäni.
Sitten meidän talon viereisellä pellolla oli sorsapariskunta.Taitaa ne olla vieläkin.

Sitten menimme kauppohin

Eka mentiin Erkin-Halliin ja sen jälkeen Seppälään.
Noh tietenkin löytyi hetin One Piece jota oli pakko sovittaa.Harmi vain että se oli liian iso :(((((((((((((
Sitten äiti kysy myyjältä että onks niitä pienenmpiä mut se sano et ne on loppunu koko suomesta :(
Het kun päästiin autoon rupesin tietysti itkemään.
No eihän sille voinu mitään.
Sitten menimme Prismaan vaikkei mua olis yhtään huvittanu.
Sain pinkin hulavanteen jossa on valot.Sitten sain myös Hello Kitty saippuakuplia.
Ja kun tultiin kotiin iskä meni Seppälän nettisivuille ja sieltä löyty One Piece.
Iskä tilasi mulle One Piecen ja se oli mun kokoa.Ihmettelen suuresti että miksi se kassatäti valehteli asiakkaille.
Mutta tää on niin ihanaa.Mä saan One Piecen!Se tulee postissa joskus ensviikolla.

Ja sitten haettiin pizzat sitten iltapäivällä ja nyt kirjoittelen tänne.

Mukava päivä tästä loppujenlopuksi tuli.

Tässä on vielä kuva siitä One Piecstä mikä mulle tulee.
Tai no,ei tuota samaa mulla tuu..
Mut tommonen!
Olen onneni kukkuloilla.

Mutta lopettelen nyt varmaan!

Moikkaa!!

-Laku56

1 kommentti:

  1. Moikka rakas Laku.ystävä ;D

    :( Mä kuiteskin loppaan nyt. Enkä käy paljoa panfussa. Ja nyt en pilaile! Oikeasti! En! En enään muuta meieltäni vaikka maailaman loppu tulis!
    Yks panda on se loppauksen haluja..

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56