Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 2. huhtikuuta 2012

Pääsiäismunan vastaus!

Moi!
Arvatkaa mitä! MÄ SAIN HYPERCAMIN!!
JEE!
Mutta mulla oli yks kyssä:Miten mä saan sen videon tallennettua?
????
Neuvoisitteko mua tässä?

Joo mutta paljastetaan mitä pääsiäismunan sisältä paljastuu.Siis se löytyi edellisen postauksen otsikon kohdalta.
Sieltä paljastuu...

Tytytytytdyy!!


Värityskuvia!
Ja seuraava muna on piilotettu taas jonnekkin.
Katsoppas löydätkö sitä?

Tassuittain:
(En löydä tassuittainkuvaani?)

3 kommenttia:

  1. Moi!
    Ystäväsi täällä taas!!
    Siis 1 ja 2. :D
    Niin se muna on heti sen yläkuvan alla.

    -krisu99

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Ystäväsi täällä taas!!
    Siis 1 ja 2. :D
    Niin se muna on heti sen yläkuvan alla.

    -krisu99

    VastaaPoista
  3. Moi taas..!!
    Oho tuli kaksi samaa..Mut älä välitä!!

    -krisu99

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56