Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Aprillia,aprillia syö silliä juo kuravettä päälle. Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks:Vitsa sulle palkka mulle.

Huomio!! Luvassa munienetsintää ja värityskuvia!Lue ihmeessä koko postaus!


Hellouree

Tänään monet ovat käyneet virpomassa.Mä en oo käyny ku täällä Pohjanmaalla ja Keskipojanmaalla ei virvota vastakun ensi viikon lauantaina.
Mutta tänään on Palmusunnuntai ja myös Aprilli -päivä.

Ja mulla on surullisia uutisia :( Mä loppaan!






APRILLIA APRILLIA SYÖ SILLIÄ JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE!!!
:DD
Menittekö lankaan? Hahaahha!



Joo mutta blogini saa nyt tänään vielä myöhemmin pääsiäs ulkoasun!
Olen valmistelemassa uutta yläkuvaa parhaillaan.
Ja nyt sitten on luvassa niitä minun lupaamia värityskuvia!
Olen itse ne piirtänyt.Noita on aika ruma ja käytän sitä mun tassuittainkuvana mutta ihan sama!

Eka tällänen pääsiäis bolly.
Siinä on noi reuna jutut ja kaikki mutt voit pyyhkii ne pois paintilla ja sitten vaikka tulostaa.
Seuraava kuva on  pääsiäispupu.
Joo sen voit sitten kääntää.
Seuraava on kolme pääsiäismunaa.

Se on vähän huono kun se oli rypyssä tosta yhestä kohtaa.
Seuraava on noita! :D (joka on muutes älyttömän hirvee)
Eiks ookkin kauhee..

Sitten blogiini tulee uusi juttu! Munienetsintä!


Ohjeet:
1.Blogiini ilmestyy nyt viikon ajan joka päivä pääsiäismuna.
2.Sinun on löydettävä se.
3.Munan sisällä on aina jokin kiva yllätys!

Joo eli etsitte tänään munan täältä blogista ja ilmoitatte kommissa että millainen se on ja mistä se löytyy.En julkaise kommentteja!
HUOM! BLOGIPOSTAUKSISSA JA YLÄKUVASSA OLEVIA MUNIA EI !  LASKETA!
Joo.
Mutta ei mulla tänään muuta_!
Tassuittain:

4 kommenttia:

  1. Kun Laku tos reunalla on toi viikon koira rotu on setlannin paimen koira niin meillä on collie se on saman näköinen mutta isompi Tassuittain: Mollu

    VastaaPoista
  2. Moi Laku!
    1 ja 2 :D tässä Helo Helo!! :D
    Toi noita on muuten noista kaikista HIENOIN.. :D
    Ja muuten se kanakas eiku munakas eiku pääsiäismuna löytyy siitä tän
    postauksen otsikon vierestä.. (ainakin tällä hetkellä) siellä sivussa.
    No ei muuta.

    -krisu99

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56