Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Miksi otsikkoo on niin vaikee keksii?

Moi pandat!
Pandoils kuvataan ehkä ensi lauantaina mutta en oo varma..
Mutt kommentteja on tullut aikas paljonki.
Sitten juteltiin Pokottimen ja Nanon kanssa linnan pihalla ja oli siinä joku muuki.
Ok ja sitte ne puhui jostain EppuRockista mut en pystyny ottaan kuvaa ku kone ''pimahti''
Mutt kävin lukeen sen EppuRockin blogia..Mutt nyt se on poistanu sen.

Toi oli Nanon blogista ja Pokottimen blogissa on oikein kuva EppuRockin viimeisestä postauksesta.Se oli kyllä niin hirvee et en viitti laittaa sitä tänne mutt tässä linkki Pokon blogiin..
http://pokottimenblogi.blogspot.com/

Hyi että,jos luulette kestävänne sellaisen kielenkäytön menkää kattoon..
Sitten se poisti bloginsa... kuulin jo eilen Karilta tämän tapauksen mutta en aavistanut että se on näin kauheaa!!
Hyi hyi..
Nyt muihin asioihin..
Mulla on nuha..Yhhyy
Piirsin kuvankin siitä

Mä en oo kyllä tollasessa kunnossa oikeesti,mulla on vaan vähän nuhaa(niisk)ei muuta.
Oon menossa tänään mun kamun synttäreille,siis oikeessa elämässä nii enhä mä kovin sairas voi olla.
Mutta muistakaa liíttyä Pandoilssiin jos kiinnostaa!
Tassuittain:
Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56