Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kuvia

Hei kaikki!
Nelly täällä taas,ja tuli Noppekin kirjoittamaan.
Terve vaan!Koiravoimaa!!
Noppe!! Hahahahahhaaa!Koiravoimaa joo.
Mutta me ajateltiin laittaa tänne kuvia,panfusta ja oikeasta elämästä.
Ekaksi kuvat panfusta.


Sitten vähän esimakua Pandoilsksesta
Moi!Joo ja pandoilkseen kantsii osallistuu.
Ai Lakukin tuli..
Juu..
Olin muotikisoissa :D
Ja nyt oon innostunut piirtelemään tässäpä yks kuva.
Panda joka laskee mäkeä.
Mutta ei meillä mitään asiaa nyt oikeestaan ollu,Joten moikka!
Ta
ssuittain
Laku56,Nelly ja Noppe

Ps:Eiks mulla ookki hieno uus tassuittainkuva?
Pps:Tässä Pandoilssin Traileri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56