Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 23. marraskuuta 2012

Synttäripostaus

Hei.
Tänään on se suuri päivä.Blogini täyttää tänään vuoden ;)
Ja tämän vuoden aikana olenkin kirjoittanut 232 postausta,ja jos tää lasketaan mukaan nii 233 ;)
Kiitos teille rakkaille lukijoille,ilman teitä en olis ehkä enää tässä <333 Teitähän on huimat 48 ((((;
Luin tässä vanhoja postauksia,ja ihan tippahan linssiin tässä tulee,kun muistelee niitä ekoja postauksia.

Ensimmäinen yläkuvani.Elviira117:n tekemä (;

Muistan ne ensimmäiset juhlat,jotka koskaan järjestin,Krisu tietysti auttoi mua (;
Ne oli ne pikkujoulujuhlat,siel oli joulupukkikin (; Arvaattekos kuka oli joulupukkina?
No vanha ystävämme Nano!

Sitten,tässä on pieni "laulu" jonka Krisu keksi kun silloin aikoinaan me keksittiin uusia versioita kaikista lauluista.
Mää mää lakuni anna villoja krisu kutoopi lammasvaatteita Mää!



Tässä vielä ensimmäinen postaukseni ;)

Tervetuloa!

Moi ja tervetuloa blogiini!
kiva että löysit tänne :) 
nimeni on laku56 mutta sano vain laku.
löydät mut panfusta olen yleensä bollylandissa jäätelöbaarissa :) olen kultapanda ja apupanda eli jos tarvitset apua kysy kommentissa ja jos näät mut panfussa niin pyydä toki kamuksi hyväksyn kaikki kamu pyynnöt :D

tassun jäljen jättänyt laku56
Että tuommoinen.

Bloggarina on kyllä ihan sikakivaa olla.Vaikka lopettaisinkin joskus,en silti poistaisi tätä blogia.Muistot pitää säilyttää aina ja ikuisesti.
Kopsaan tähän vielä sen maailman parhaana päivänä kirjoittamani postauksen.

Hyvää joulua!

Hyvää joulua pandat!
Nyt on se päivä JOULUAATTO!!
Mut mä en nyt ennätä kauaan postata ku on kiire kohta me lähetään mun mummulle.
Mut joulukalenteriin.

Joulupukki.Mut nyt oikein hyvää joulua kaikille pandoille!
Laku56
Ps:Mä en nyt pariin päivään postaa kun meen mumulle yötä



Niin,olen ihan nytkin ihan joulufiiliksissä,niinkuin olen ollut jo pitkään.
Mutta,eipäs mennä sivuraiteille.

Postauksen kirjoittamiseen on vierähtänyt yli tunti,joten taidan lopetella
Onnea blogilleni!!

Tassuittain:
Laku56

3 kommenttia:

  1. Määkin toivottelen sun blogille hyvää synttäripäivää :)
    -Ronima

    VastaaPoista
  2. Hyvää syntymäpäivää sullekki/sun blogille!! Toivotukset tuli kylläkin myöhässä, mutta tulipahan kuiteski.

    Joanna

    VastaaPoista
  3. Moi (:; Mää oon Panfus Cindy34. (: laku sun blogi on tosii hyvä (:

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56