Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 9. marraskuuta 2012

Jättirobo+muuta

Hey
Okei siis HETI asiaan...
Professori Bookworm on tehnyt JÄTTIKOKOISEN ROBOTIN,mutta hän hukkasi sen kaukosäätimen(tietenkin)Minä kilttinä pandana menin etsimään sitä,ja näin sen viidakon puskassa.Kun yritin ottaa kaukosäädintä,paikalle ilmestyi EVRON! Hän nappasi minulta kaukosäätimen vaikka yritin juosta pois.Nyt hän voi hallita jättiroboa,ja ohjata sen vaikka meidän päällemme..

Ensiksi jättirobo oli kiltisti paikoillaan viidakossa,eilen se oli sitten Karabian rannalla.Tänään löysin sen Autoradalta.Tässä kuva kartasta,jossa näkyy autoradalla seisova jättirobotti kokonaisuudessaan.
Okeij,mutta siirrytään nyt toiseen asiaan,olen nimittäin saanut Suvexilta haasteen!

Kun saat tämän haasteen toimi näiden ohjeiden mukaan ja kopioi nämä blogiisi!!
ota tietokoneelta ensimmäinen panfu kuva,joka siellä on, selitä ja kerro mitä siinä tapahtuu blogissasi.
Jos et ymmärrä, voit kysyä Suvexilta ohjeita osoitteessa..

Okej,kaivetaampas tuolta ensimmäinen Panfukuva..
Ahaa,se on tämmöinen,..No toi on otettu Napasapa tehtävän aikoihin..Eli olen menossa Linnaan puhumaan Kamarialle. ;D
Ja haasteen annan Ronimalle (:
Mutta pitää nyt mennä,joten heihei!
Tassuittain:
Laku56

PS:Uus ulkoasu! (:

1 kommentti:

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56