Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

lauantai 29. syyskuuta 2012

Ikimuistoiset Panfusynttärit

Tänään ne sitten vietettiin,ette arvaakkaan kuinka ihanaa oli!
Me oltiin pullonpyöritystä ja tanssittiin ja repeiltiin ja puhuttiin kaikkea maan ja taivaan väliltä ja mini pilas iiisoon synttärikakun hieromalla karvalakkiaan siihen ja nyt se kakku on ihan karvanen.Sain yhteensä 200 Pandakolikkoa rahaa,kaks tarraa,runoja ja lauluja,pusuja ja haleja ja paaljoooonnn onnitteluja ja sainpas vielä Elviltä ihanan kortinkin :)

Kiitos Elvi,tää on ihana :)
Ja tossa kortissa näkyy mun juhla-asu.Krisu ja Eppe päätti sen mutta mä vaihoin kengät ja lisäsin korvikset
ja kaulakorun.
Oli ihan älyttömän hauskaa ja tonne viime postaukseen kertyi paljon onnittelukommia!Kiitos kaikille ikimuistoisista synttäreistä :)
Puolet juhlista sain ikuistettua videolle mutta tuskimpa kukaan jaksaa katsoa sitä kun se on 52 minuuttia pitkä!

Tässä kuvassa minä,synttärisankari,komeilen Minin karvoittaman kakun vieressä,

Mutta olen ihan puhki tästä ihanasta päivästä joten taidan lopettaa tämän postauksen tähän.

Tassuittain:
Laku joka ei jaksa laittaa tassuittainkuvaansa

6 kommenttia:

  1. Onnee laku!
    me ei valitettavasti keretty juhliisi, mutta katotaan jos juhlitaan joskus myöhemmin ;) käykö?

    VastaaPoista

  2. Ne oli ikimuisoiset synttärit<3 Susa<3

    VastaaPoista
  3. hitsi kun jouduin lähtee kesken juhlien mä olin panfussa kolmetuntii
    kun mä näin sun kutsun mä odotin niin pitkään sun majassa ja sit mun kone sekoili sillee et vaik sä ja muut kin oli siellä mun kone ei näyttäny teitä mä lähin vähäks aikaa pois sun majast ja tulin takasin.......

    VastaaPoista
  4. Moi.
    Tosta asusta vielä.. D:
    Me ihan unohettii Epen kanssa kaikki korut. :D
    Onneks sä tajusit.
    Mut joo, oli tosi hauskas bailakat ;)
    Ja Mini. -MIKS SUN PITI KARVOTTAA SE KAKKU! (meinas tulla kakki, mut korjasin)
    Hyvvee päivein jatkoij. xD
    Nähää :-*

    -Kirse (ja 2)

    VastaaPoista
  5. Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear Laakeri! happy bithday to youuuuuuuu!xD



    t:Emilia85

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56