Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Bonez saapuu Panfuun!

Moikka.
Ylis on jo melkein valmis :) Jee!
Oon myös nyt aatellu uutta Panfuvideoo,aluks aattelin musaks Carly Rae Jepsenin Call Me Maybe joka on tullu tutuks kamun kautta ja myös vähän näiden moviestarplanet videoiden kautta myös.Mut nyt tuntuu siltä et on pakko laittaa joku Smurffimusa.En osaa siis päättää ku mulla on näitä nii monta :D
Mutta siis asiaan.Bonez on tullut Panfuun!! O_o miten rumalta ja oudolta se näyttää xD Tulee väkisinkin mieleen
   

Mutta en nyt jaksais siitä ruveta enempää selittelemään,koska  nyt on liian rento fiilis semmoseen.
Jalat ja kädet tuntuu ihan lötköiltä,no mitäs tässä musiikkia kuunnellessa.Kohta pitää ladata pari biisii koneelle ja sit ruveta värväämään sitä musavideoo.Katotaan nyt mikä musa :D Oon just päättämässä mutku on nii monta vaihtoehtoo :D

Ihan tylsä postaus mut ku ei oo oikein mitään aihetta,tuun sit varmaan huomenissa kertomaan kunnolla Panfusta.

-LaAkErI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56