Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 13. elokuuta 2012

H-Hetki on koittanut

Huomenia.
Nyt on sitten nelosluokan eka aamu..Voi että jänskättää.
Mun ihanat pinkit farkut on jo jalassa ja upee musta paita jossa tulee TRUE on jo päällä.Rumat/ihanat röyhelösukat on jo jalassa.Huppari ja HUIVIII♥oottaa vielä.HUIVIN♥mun on pakko panna!!Adidas olkalaukku oottaa omistajaansa ja avaimet kimaltelee tuolla pöydällä.Kaunis Joposeni on jo ajokunnossa ja käynnistelee moottoreitaan autokatoksessa :D
Jännittää ihan hulluna.IHAN HULLUNA.Maha on ihan kuralla >_> Vaikkei siinä oo mitään jännittämistä,sama koulu,sama ope,samat tyypit,samat aineet(Paitsi tulee ruotsi)Paitsi kutoset lähtee ja ekaluokkalaiset tulee.Kumpaahan jännittää enemmän,mua vai ekoja?MUA!!En tiiä ees miks jännitän -.-
Uus ylis ilmestyy sit ehkä tänään tai huomenna,kuva on jo kyllä väritetty.

-Koulustressiä poteva nelosluokkalainen Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56