Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 12. heinäkuuta 2012

Palattu ollaan!

Moij!
Palasin nyt siis tänään sieltä Helsingistä,en nyt postaa oikein pitkästi,mutta huomenna on luvassa piiiitkääää kuvallinen postaus reissusta.
Panfussakin on tapahtunut jo paljon.Pitää kiriä näissä panfun asioissa.Mutta kello on jo paljon joten en kirjottele enää kovin paljoa.Voin sanoa yhden sanan joka kuvaa Helsinkireissuani.Se on:Jee!!
Käytiin Lintsillä ja Korkeasaaressa.Ihunaa oli.Todellakin.Hotelli oli kiva,paitsi ikkunasta ei ollu hyviä näköaloja D: Junamatka oli piiiitkää..
Mutta kello alkaapi olla paljon,joten lopettelen,muuten huomenna Panfussa on kulttispäivä!Jeeij!

-Laaaaaaaaaaakeeeeeeeeerrrrrrrrrrrriiiiiiiiiii!!

3 kommenttia:

  1. Moi Laku! Mä kävin lintsillä tiistaina millo sä kävit


    T:JSo02

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin tiistaina Lintsillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Poista
  2. Harmi ku et sitte tehnykkää sitä postausta eilen!:-(

    Mulla on tänää synttärit 14.7.
    Täytän 11!

    T: nepsutin

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56