Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

lauantai 21. heinäkuuta 2012

I'm very,very sorry!

Moij
Sori kun en oo kirjotellu,mutta olin siellä mummulassa torstaihin asti niin en oo pystyny ja muulloin ei oo innostusta riittäny.
Nii,ja sitten meille on tullut se koira <3 Just nyt se uinailee tossa :3 se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin söpö.
Eilen se tuli,eilen.Se on ollu oikein reipas.Yönkin se nukkui kitisemättä vaikka se oli eka yö meillä.Veteen se ei oo vielä koskenu,mutta kyllä sille se jano joskus tulee.
Meidän pikkuinen Timimme.

Nyt se vähän jo heräilee tuolla kopassaan.

Mutta mitä Panfuun tulee,olen ollut jo yli vuoden panfussa!
Viimeviikon maanantaina tulin vuoden,mutten ollut kotosalla niin en voinu tulla kertomaan :(
Ja olen pahoillani että tilaukset viivästyvät,mutta Timi vie aikaa.Yritän tehdä niitä parhaani mukaan.

Kohta se varmaan heräilee joten lopetan tämän minimini postauksen
Tassuittain:
Laku56


2 kommenttia:

  1. MOI LAKU JA ONNEA UUDELLE KOIRAN OMISTAJALLE! TIMI ON SÖPÖ <3
    HEI KUULE! Käyppä osallistumassa mun blogissa " panda lottoon", kirjoittelemassa " pqandabookiin", Tilaamassa multa vaikka yliksen tai brofiili kuvan, myös kisat sivu on auki ja Pomo ja Sisu kirjoittelivat juuri blogiinsa :) KIITOS JOS OSALLISTUT PANDA LOTTOON, TILAAT JOTAIN TAI OSALLISTUT KISAAN!!

    VastaaPoista
  2. Onnea koiran omistaja:)

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56