Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Se on nyt vaan näin..

Ikkunasta nään,kuinka linnut visertää.Aurinko paistaa.Lättyä tahtoisin maistaa.
Tietokoneruutuun päin käännään pään,mitä nään?Vanha,tuttu turvallinen,rakas,tärkeä,hyödyllinen.Blogini mä siinä nään,mutta aika mun on vihdoin sanoa tää:
Taidan lopata blogini,vaikkei se muille sopisi.Tiedän hyvin että tää itkettää.Mutta päätös mun oma tää..

Hei,.,.,
Anteeksi,mutta tämä nyt on vain näin :( En taida silti lopata..,Pidän vaan parin viikon pituisen tauon jos edes sitäkään.Innostus ei enään vaan riitä..Mutta en pysty tätä lopettamaankaan,tämä on osa minua.
Tilaus-ja Tarvitsetko apua?Kysy minulta! -Sivut pyörivät viellä käynnissä,vaikka muut ovat tauolla.

Syy taukooni on osittain se,että ettei mulla ole intoa kertoa panfun tapahtumista..Ehkä sitten tauon jälkeen.
Ja osittain syy on myös hyvien ystävien,ja bloggarien tauot ja varsinkin loppaukset.
Erityisesti minua kosketti Tillervon ja MiniMousen loppaaminen :( He olivat hyviä bloggareita ja ystäviä ja kannustivat muita eteenpäin.Erittisesti MiniMouse auttoi minua paljon.Taaskun Tillervolta sain aivan mahtavia ideoita piirrustuksiin.Molemmat olivat taitavia piirtäjiä,ja seuraan vielä toisella tassulla Tillervon ja toisella tassulla MiniMousen tassunjälkiä.
Olen myös hyvin surullinen muidenkin superhyvien bloggareiden loppauksesta.Muistakaa,että kaikkien blogit ovat tasa-arvoisia.Ei ole yhtään maailman parasta blogia,kaikkien blogit ovat yhtä hienoja.

Loppausvaara on kaukana koska en pysty päästämään tästä lopullisesti irti.Taukokin taitaa olla vain pikkuinen koska en millään,en millään,en sitten millään.Olla hirveän kauan poissa tästä ihanasta blogimaailmasta.
Mutta en halua teitä tätä enempää enään vaivata ja painun lomalle/tauolle.Panfussa vielä käyn.
Tassuittain:
PS:Puuhirviö tehtävä jatkuu!Käykää tsekkaamassa!

10 kommenttia:

  1. Kohta Panfubloggarit kuolee sukupuuttoon. O_o

    VastaaPoista
  2. samat sanat mini nyyh:( kaikki jättää mut kohta jos lakukin kokonaan loppaa niin kuka tukee minua ei kukaan jos kukaan ei jää minä en käy enää niin usein kirjottelemassa blogiini kun ei ole tukijoita joilta kysyä byääääääääääääääääää

    VastaaPoista
  3. Kamalaa mini on oikees PANFU BLOGGARIT KUOLEE SUKUPUUTTOON!!!!

    VastaaPoista
  4. Sannukka minä tuen sinua ja mini niin oot oikees ne kuolee sukupuuttoon pitäsköhän järjestää joku kampanja panfu bloggareiemn puolesta

    VastaaPoista
  5. Nyyh! Jos Loppaat Niin Mäkin LOppaan! Et Oo Vastannu Mun KOmmenttiin Jossa On Mun Uusi Blogiosote! No Hyvästi vaan!

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Muute mro sä ki, Julius! .D

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56