Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Pandoils,Äitienpäivä +Paljon muuta

Moii rakkaat Pandamussukat!(:D)
Nyt onkin kerinnyt tapahtumaan kaikenlaista.Kerron nyt sitten ne KAIKKI asiat :)
Ensinnäkin.Tänään on äitienpäivä!Mitäs annoitte äidille lahjaksi?Mä vaikka mitä! :D Laulaa lurautin sille vielä Robinin "Ihan Helmi"Biisin ja kyllä se tykkäs! <3333 Mun äiti on sitten maailman paras! :3

Robinista puheen ollen.Sain eilen ROBININ FANILEHDEEN!!!Jeepii!!Ja arvatkaa mitä!ROBINILLA ON KOIRA!
Ihanaa leijonat ihanaa!Ihanaa leijonat Ihanaa!Tämä on I-H-A-N-A-A-!


Siinä Robinin fanilehdessä tuli mukana juliste joka on suunnilleen mua päästä polviin ja olen jtn 134-135 pitkä EHKÄ en oo varma :D

Juu ja yhtenä päivänä(en muista mikä päivä se oli)haastattelin Jarkkokkia.¨
Tässäpä video:

Sry,mutta pystyn laittamaan sen vasta parin tunnin päästä.


Pandoilskin tai sen videon laitaminenkin viivästyy koska voin laittaa SENKIN vasta parin tunnin päästä :(

Ja sitten uusi ulkoasukin viivästyy,kiitos vaan skanneri..


Kaksi uutta sivua on nyt julkaistu.Kolmannen julkaisen varmaan tänään.Uusien sivujen nimet ovat:Panfun Uutis-Sanomat,Tarvitsetko apua?Kysy minulta!Ja tänään tulee varmaan sivu nilmeltään:Chat

Meen tekeen sitä Chat sivua nyt

                                                     Tassuittain:
                                                      Laakeri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56