Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 4. toukokuuta 2012

Pandoils on peruutettu!

Moi Pandat.


Tuli nyt tälläinen äkkilähto mun Mummolaan kun sinne tuli äitin siskopuoli tai joku :D Nii ja se asuu Ruottissa(Ruotsissa)eikä sitä nähä nii usein.Mun pitäs nyt mennä pakkaamaan.Koneen otan mukaan mutta mun mummolla ei oo nettiyhteyttä kun se on kokonaan eri kaupungissakin nii en pääse Panfuun.Mutta mä otan ainakin koneen mukaan jos sattuu löytymään langaton verkko niin tuun ilmottaan.
Mutta en usko..
Pandoils siis peruutetaan.Se siirtyy sitten varmaan ens viikkoon.Tai huomiseen jos tullaan pois jo tänään.En usko että tullaan tänään.

Anteeksi tälläinen äkkipika peruutus.

~Laakeri~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56