Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

tiistai 1. toukokuuta 2012

Otsikko hukassa....

Helou!
En nyt tiiä mistä kertoo mutta laitan pari kuvaa.



Rupes lagiin niin että Panfukin rupes reistaileen,JSo ja Eppe pystyivät kävelemään uimarenkaan(tai tuon millä lasketaan)niin sen kanssa ja mä kiipesin ittestään seinille!
Olin menossa laskemaan niin yhtä-äkkiä olin taivaalla!
Ja kattokaas miten mun jalat menee tossa yhessä kuvassa!
Tänään on Vappu!Eilen joissakin kaupungeissa lakitettiin patsaita.Niin täälläkin mutta en kerro mitä patsasta.
¨Tuossa yhdessä kuvassa syöksyn pää edeltä maahan :D
Okei,eiköhän ne kuvat ollu tässä.
Mä lähden nyt!

Tassuittain:
Laakeeeriiiiiiiii'

1 kommentti:

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56