Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 3. toukokuuta 2012

Nopeesti

Moi!
Mä nyt vaan nopee laitan nää kuvat,Mini on siis ihan mahtava piirtäjä!

Tätä kuvaa muokkailin hieman:
Mini piirsi sen mutta mä väritin koiran ja taivaan :D

Tän mä väritin ja piirsin silmän mutta muut kohdat piirsi Mini
Ja tän mä piirsin itse!




                                                          Ei ole tuokaan huono saavutus.Sen olisi pitänyt olla kultainennoutaja mutta kadotin sitten sen muodon kun Pokotin tuli siihen sähläämään :( ETTÄ KIITTI VAAN POKO!
Nyt siitä tuli vähän Mopsin näköinen,olisimpa laittanut vielä tuohon kuonon kohdalle tummaa niin se olisi ollut kuin Mopsi!Olkoot nyt jokin Kultsin ja Mopsin sekoitus.


Niin ja huomenna Panfussa on KULTAPANDAPÄIVÄ!!!!!!
Eräs toinenkin juttu:
Huomenna Olokossa on:KULTAPÄIVÄ!!!!!!!!




Niin!Molemmissa samaan aikaan!Harvemmin niin on.
Me tai siis mun mummu näki tänään metsässä HIRVEN! O,O Se kuuli vissiin meidän äänen ja lähti juokseen.
Itse en tätä sarvipäätä nähnyt :(
Mutta mä meen nyt päästämään Vappu-ilmapalloja pihalle!
Moidooo!!
Tassuittain:
Laku56

Ps:Uusi ulkoasu viivästyy.Skannerin vika katsokaas..





2 kommenttia:

  1. saako kopsii kuvii pliiiiiiiiiiiiiis jookoo kiltti saako kilttii

    VastaaPoista
  2. Valitettavasti kopioiminen on kielletty tästä blogista.Tilaukset ja kopioitavat kuvat -osiossa on vapaasti kopioitavia kuvia.

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56