Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Pyllyt pystyyn! :D

Moe!

xD aika hassu otsikko.

Mutt pyllyt( Oisin laittanu rumemmalla tavalla mutt ei viitti ..)
pystyyn ihan oikeesti!
Peräpää :D
Peräpää ei oo mun mielestä hyvä nimitys pyllylle.

Pylly on niinkun lasten nimitys sille ja takapuoli on alkuperäinen sana.
Peräpäätä käytetään varmaan sillon kun ei haluu sanoo sitä nii "rumasti"
Ja perse on sit vähän niinkun aikusten ja nuorten sanoma nimitys :DD

Joo mutt nyt mun per...sori siis pyllystä tulee tulta! HAHAHA!


:DD Nytpäs muo naurattaakin oikein paljon.
Ja se miedän uusi kirjoittaja postailee nyt lähipäivinä tai jopa jo tänään!
Ja mä unohin eilen laittaa sen munan etsitän jutun mutta piilotan tänään KAKSI munaa!

eikun en piilotakkaan,piilontan vaan yhden.Toisen piilottaa Nelli181!
NELLI PIILOTA YKSI PÄÄSIÄISMUNA TÄNNE BLOGIIN!
Joo ei mulla muuta.Nelli postailee ehkä vielä tänään.
Tassuittain:


PS:Nyt mun blogissa on KAKSI Nelliä! Nelli181 ja blogimme toinen maskotti Nelly!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56