Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Olokoilua

Rakas päiväkirja...
Nyt on tullut käytyä Olokossa monta kertaa se on ihan OK peli.Kun siellä nyt vähän aikaan on nii ei se mikään huono paikka ole.Mutta ei se Panfuakaan voita.
Nomut olen juuri nytkin Olokossa ja siellä on huisin hauskoja tehtäviä!Ja niiden tekeminen ei olekaan yhtä helppoa kun Panfun tehtävien.
Se tuntuu pelottavalta että Oloko on KILPIKONNA!
No onhan tuo pää ihan uskottava kilpikonnan pääksi ja tämä sen muotokin on kilpikonnamainen.
Ja kun vielä kauemmas zoomaa niin rupee jo hirvittäään!SE ON TOSIAAN KILPPARI!
Katos nyt,ei olis arvannu.Hyi rupee puistattaan tollanen ajatus että se on kilppari...
Yh...
No ei mulla muuta!
OSALLISTUKAA SIIHEN KISAAN!
MOIKKA
-Laakeri

2 kommenttia:

  1. Laku mulla ei oo nyt tost olokost asiaa vaa mulla on Panfu Robinista kun mä en oo nähny sitä.



    T:JSo02

    VastaaPoista
  2. JSo,jos siis ihan tosi haluat nähä sen niin jos näät mut Panfussa nii kysy :)

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56