Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

lauantai 21. huhtikuuta 2012

Höpinöitä

Rakas päiväkirja...
Mulla on mennyt nyt kaikki huonosti!
>.<   ^_^
Ok mut siis,kaikki piirustus ja tilausjutut jää nyt hetkeksi kun enmä mitään pysty piirtään kun on kuumetta ja aivastuttaa jatkuvasti..Ihmettelette varmaan miten jaksan olla konella.No tässähän voi maata samalla ja tollasta mutta se ei ole yksin se syy.En oikein osaa selittää.


Nomut ei nyt takerruta pikkuseikkoihin.
Niijoo ja Noppe lupas tulla kirjottelemaan tänne.Oottakaas huudan sen tänne.


HAU -skaa iltaa teille hassutassut!
Minä tulin pitkästä aikaan kirjoittamaan tänne.Oho!Tämä Blogi on muuttunut Päiväkirjaksi?!

Ohoo?!

Mutta Laku kuulemma tekee minulle ja Nellylle tassuittain kuva.Nyt hän ei totisesti pysty kun hän on sairas.Tuossa vieressä juuri äsken yskäisikin.
Mutta minä ja Nelly luvattiin että jos Laku menee huonompaan kuntoon eikä voi mennä koneelle me teemme sen hänen puolestaan!
Siis minä ja Nelly kirjoitellaan tänne nyt vähän enemmän.
Selvä.Annan Nellyn nyt tulla vähän kirjoittellemaan.
Heippatirallaa!
Nelly täällä.Ei Panfun Nelli181.
Mutta siis en tajua miksi Noppe käski minun tulla kirjoittamaan vaikka ei ole mitään asiaa?
Siis nyt minä ainakin lopettelen ja Noppe jo lähtikin
Juu kiitos kun kirjoittelitte Noppe ja Nelly.
Mäkin lopettelen nyt.
Moikkaa!

-Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56