Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 26. huhtikuuta 2012

Äkkimuutos

Rakas päiväkirja..
Olen siis (Sori nyt vaan)ihan oikeesti kyllästynyt tähän päiväkirjaan ja aion ihan oikeesti vaihtaa sen takaisin blogiksi.Mun mielestä blogi oli paljon parempi.
Ok siis tää on nyt vähän outoa kun justhan vaihoin tän päiväkirjaks mutta sanon ettei se ollu alkuunkaan hyvä vaihtoehto. :(
Mutta olen miettinyt(Niinkuin vähän Minikin :D sori)kevään ja kesän ulkoasuja ja olen tullut siihen päätökseen että:Nyt vapun ajaksi teen vappumaisen ulkoasun joku tulee todennäköisesti käyttöön TÄNÄÄN.Vapun jälkeen teen sitten huvipuistoaiheisen joka tulee käyttöön heti vapun jälkeen.Se on sitten kauan blogissan,mutta  välissä tulee pieni äitienpäivä ulkoasu.Äitienpäivä ulkoasun jälkeen Huvipuisto teema jatkaa vielä vähän aikaa.Sitten ajattelin tehdä jonkin musiikkiaiheisen ulkoasun.Sitten jos on jo Kesäkuu niin tulee jokin alkukesäinen ulkoasu.Ja Heinäkuussa olisi sitten jonkinlainen ranta-aiheinen ulkoasu.

Näin suunnittelin mutta ei välttämättä ne mene juuri noin,mutta tänään on luvassa Vappu-Ulkoasu. :)
Niin niin Vappuhan on jo ensiviikolla.OHO!Tuolta tieltähän meni kaks meiän luokkalaista poikaa xDD uu ja toi toinen oli...(Punastuva keltapallero hymiö tähän)


*Ilmaaapalloooo tippaaleipäää siiiimaa seekä huisku taakaana on kylmäännn talven pakkaanen ja tuisku.Mikäs se on?Mikäs se on?Se on Vaaapppuuuuu!!*

Noh,tuossahan  mä hoilotin nyt yhen Vappu-Laulun :D


Ookoo,mulla oli just jotain asiaa mielessä mutta nyt se sattui sitten unohtumaan. >.<   ^_^



Nomut meen nyt valmistelemaan sitä ylistä ja muokkailemaan ulkoasua sekä muuttamaan Päiväkirja takaisin Blogiksi

Tassuittain:
~Laakeri~

1 kommentti:

  1. Moi!!
    Mä ootan sitä musiikkiin liittyvää ulkoasua jos teet sen!!!
    Tykkään musiikista!!
    Mää EN tykkää simasta!!
    Munkista tykkään!! [nam nam]
    No ei muuta moikkelis!!

    -Eppe99

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56