Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Rairuohot kasvavat!

Helloouuu
Tänään on tullut jo monta turhaa postausta mutta vihdoinkin pääsen kirjoittelemaan kunnolla :D
Juu,Panfuun on taas tullut uusi bloggari!
Taas yksi uusi blogi,ja se on Susansa1:sen Nenuliinan Panfu sana!

Ja tässä linkki hänen maanmahtavaan blogiinsa!

http://nenuliinansana.blogspot.com/

Kommentoi ihmeessä hänen blogiinsa ja liity tietty lukijaksi!Hänestä tulee vielä huippubloggari kun yhdessä autamme!

Ja yllätys,yllätys!Blogissa meitä ompi vastassa Laakerin Lehden ihanaa käsityötä!
Minä olen tehnyt tuon yläkuvan hänelle kun hän ei itse osannut.Sekä minä autoin häntä kuvien rajaamisessa.Hän kiittää näköjään minua suuresti.Ole hyvä Susansa!Kyllähän uusia bloggareita pitää auttaa!Monet auttoivat minuakin kun aloitin bloggaamisen.
Hänellä on blogissaan jo monta blogitekstiä vaikka lähipäivinä hän sen blogin loi.Kyllä minäkin kirjoitin monta postausta päivässä kun olin niin innoissani bloggaamisesta.Nyt taas joskus tuntuu että ei jaksaisi postata ollenkaan.

Mutta rairuohot vihertävät!
Katsokaas!

Taadaaaaaaa!
Ja huomenna Prof.Bookworm paljastaa salaisuutensa!
Mutta minulla ei ole muuta...
Hyvää yötä!
Tassuittain:

2 kommenttia:

  1. Laku Teen uutta blogia, Mut miten saa taustakuvan siihe kuten sulki on hiienosti laitettu alkukuva.. Ja Miten pystyy rajaamaa kuvan???

    VastaaPoista
  2. Tarkoitatko miten saa laitettua yläkuvan?
    Ja miten rajataan kuvia?Voin selittää seuraavassa postauksessa

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56