Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kevättä kohti!

Moi pandat,


Panfu Robin on tekeillä :D ja nytkin kuuntelen sitä ihan täysille siis oikeeta Robinia.Mutta nyt mennään kevättä kohti eikä ''Valoa kohta'' niinkuin hieno ålhkriin sanoo tai miten nyt kirjotetaan.Okei kuvia luvassa:
Juujuu,sitten Manny sanoi näin:
Oho,moikka Laku56!Mitä kuuluu?
Ahaa, siis tikapuut,no tottakai!Ne ovat kuin uudet!Tässä ole hyvä.Lainaan ne sinulle mielelläni!
Ja sitten sain tikapuut:

Juujuu ei tarvi välittää,oon vaan nii hulluna Robiniin <3333333333333333333333333333333333333
Juu menin viidakkoon ja Eloise sanoi näin:
Mahtavaa,Sinulla on tikkaat!Laita ne nyt kellokukkaa vasten.
Mä laitoin ja!!!
Arvaan,mun pitää pelata sitä pilvipeliä!!!
ARVASIN!!!!

Okei,mä pelaan nyt.
Tässä teille ajanvietettä siksi aikaa kun pelaan :D
Noin,se kävi äkkiä.Paitsi tuo video kestää kyllä kauemmin ja sori kaikki Robin vihaajat että olen näin Robin hullu.
Loitsu?
Uuu...pitää muistaa tuo.Muuten lähenkö mä taivaaseen?!!?!?UU NÄÄN SEN PANDSUSKEN MISTÄ NANO ON KERTONUT! .D

LAPULLE! EN KERINNYT!!!
Niinpä tietenkin ^_^
Joojoo
Nyt sitä mennään taivaaseen!!
Ok ja nyt on loitsun vuoro..!!!
ÄÄÄÄ mikä se oli.
Olisko toi?
EIIIII!!
No kirjotin kai väärin,uusiks.
Nyt ne rupes kilisemään!!!!

Mitääh..?!
Joojoojoo
....
Okei'

...
Juujjuujuu
Ei tänään nyt muuta.
Moikkeliiss
Tassuittain:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56