Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

tiistai 20. maaliskuuta 2012

IRL postaus


Moikkelis koikkelis!
Juujuu tänään kirjoittelen IRL:llän merkeissä.
Joo niin sori Noppe,ei ollut tarkoitus...Toivottavasti luet tämän :=)
Niiniin niin juu.Mun piti kertoo teille tästä eräästä ''Talent'' esityksestäni.
Niin juuri.Ajattelin laittaa tänne pari kuvaa asustani.
Aloitetaanpas paidasta.
Juu,siinä on tuollainen söpöläinen pieni cihuahuan pentu :3 Kuvan laatu on aika huono,koska kuvat on otettu Web-kameralla.
Seuraavana vuorossa on  minun ''pääni'' miksiköhän senkin tänne laitan :D?
En saanut laittaa sitä niin tää osio jäi välistä..
Seuraavaksi housuihin.(tästä kuvasta tuli kaikkein huonolaatuisin.)
Juu eli lengins farkut.Mustat sellaiset.Todella huono kuva.
Siinä oli mun ''Tanssiasu'' Juu... Paitsi että mä laitan  vielä kynsilakkaa ja huulikiiltoa.En oo vielä päättäny kyll minkä väristä kynsilakkaa..


Sitten mun ''lauluasu''
Kaikki muut on samat paitsi paita ja sitten mulla on käsikoruja..
Ekaks paita.

Juu,se on siellä päälypaidan alla tälläinen sydänpaita.Tää onki aika jännä ku tässä on tollanen takki kiinni paidassa.
Sitten vielä korut ja hilut.
Korut on siinä juu-u.Monen värisiä.
Sitten se toinen juttu..

Tää on tällänen kimallehanska :D
Noh,siinä ne oli
Tänään en kyllä kertonu panfusta mitään no ihn sma
Moikkeliis
Tassuittain:
Laku56
Ps:Huomenna Panfussa on KEVÄT!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56