Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 6. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä

Moi!
Ystävänpäivä,pari viikkoa siihen.Olen kai liian aikaisessa tän jutun kaa.
Elikkä asia on nyt niin että on tullut luetuksi vähän liikaa Tillervon blogia...
Hänellä on sielä halikeräys jutskeli ajattelin tehä vähän samantyylisen mut eri näkösen mut sama periaate
Eli kommenteissa saatte halia mutta yks hali per panda.
Eilen vähän ratsastelin hevosilla
                                                                      Tavallinen ratsastaja
Cowboy/Cowgirl


Ja sitten mun äiti piirsi eilen pandan!Tällänen siitä tuli
Hehhheee!Onpas se hupaisan näköinen
Mulla on nyt tekeill.....................Hups en sanokkaan se on salaisuus!Mut mulla on joku kuva tekeillä!
Se tulee sitte yhtä huonosti näkyville kuin tuo.
Mutta ei mulla muuta
Tassuittain
Laku56


1 kommentti:

  1. Hali tulee täältä :)

    -Ronima

    P.S. Käypäs katsomassa minunkin blogini ystävänpäiväkortti, ei ole sielläkään hirveästi nimiä...

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56