Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää ystävänpäivää!!

Hyvää ystävänpäivää pandat!

Hyvää ystävänpäivää!!Noppe täällä
Hyvää ystävänpäivää minultakin,Nellyltä!
Juu ajattelin tälläisen ystävänpäivävärisen tekstin laittaa.Kävin eilen elokuvissa kattomassa Risto Räppääjä ja Viileä Venla.
Mulla on vielä poppareitakin jäljellä!!
Joo,mutta vähän vaan.Ja syöt niitä kokoajan!!!
Mutta tässä kuva siitä popparirasiasta :D
Takana näkyy sit mun käsi sohva seinä ja pari julistetta,mut älkää antako sen haitata :D
Tässä on sen sisältö.
Aika vähän, ja mä napsin niitä kokoajan...
Mutta oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!Pukeuduin panfusaa ystävänpäväiseksi :D(muutes popparit loppu just!!)





Okei.Majakin on ystävänpäivä kunnossa!


Mutta oikein oikein hyvää ystävänpäivää kaikille!
Tassuittain
Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56