Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

tiistai 24. tammikuuta 2012

Soreasti koreasti vaatteiden vaihtoon!

Moi panduliinit!
Nyt näytän teille kun vaihtelin vaatteitani!!xD

                                                                       Tossa en vilkuttanu
Tässä välissä kävin ostaa vaatteita(oli niitä mulla jo ennestäänki)
Jatketaan Dinsneyllä

Mut mä en nyt ennätä enää kirjottelen myöhemmin tänään lisää
Tassuittain(hetkeksi)
Laku56
Heipparallaa!!Noppeliini täällä!Laku ei ennättänyt enään kirjoitella joten minä tulin hoitamaan sen homman!
Mutta en oikein voi hoidella sitä,kun ei ole mitään asiaa,mutta Laku kirjoittelee sitten huomenna!Jos hän ennättää keskiviikoo on hänelle kiireinen päivä!
Tassuillaan näppäillyt
Noppe!!

2 kommenttia:

  1. Moi Laku!!
    Haluun vaa tietää kuka/mikä toi Noppe on?!?!?
    En oo koskaa kuullukkaa...
    Oon varmaa aika höpsö...
    No kerro heti kun vaan ehdit..
    Kiitti ja nähää panfussa!!
    Kirjoitellen: krisu99

    VastaaPoista
  2. Tuo Noppe on blogini maskotti :)
    Oikeessa elämässä se on mun harjotuskoira(lelukoira)
    Näkyillään panfussa!
    Ystäväsi:Laku56

    VastaaPoista

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56