Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

maanantai 30. tammikuuta 2012

Napasapa pelastui! Kitkeriön vakoojat?Ehei Vakooja kitkeriöstä!

Moi pandat!
Napsu on pelastunut hän pääsi turvallisesti kotiplaneetalleen ja siellä paistaa nyt ihanasti aurinko
Saimme palkinnon!
En kyllä tajuu mikä se on?Joku häntä?
Sitten toiseen asiaan.Tää ei oo mikään hyvä juttu!!!
Tämä liittyy...


Huuiiiii!!!Tässä lisää
Hei Pandat,täällä Max ja Ella
Meille kävi jotain ikävää eilen. Me ei haluta pelotella teitä, mutta ehkä on parempi varoittaa teitäkin…
Siis, me olimme eilen sopineet Maxin kanssa, että tapaamme viidakossa. Koska sää oli niin nätti, mä otin mukaan porkkanoita, hiilenpaloja ja tikkuja. Ei, mä en halunnut tehdä nuotiota ja grillata porkkanoita, niin kuin Max ensin ajatteli. Hihih..Mä halusin rakentaa jättilumiukon!
Ja se oli musta ihan huippuidis!
Joten sanoista tekoihin! Me tehtiin ekana sellaisia pieniä lumipalloja. Mun piti keskittyä ihan kybällä, etten olisi alkanut heitellä Ellaa niillä. ;) Mä sain kuitenkin hillittyä itseni ja me pyöritettiin niitä palloja niin kauan kunnes ne oli tooosi isoja. Sitten me kasattiin alaosa, vartalo ja pää päällekkäin, ja sittenhän se oli valmis! Siltä puuttui enää kasvot ja kädet.
Ja jossain vaiheessa puuhastelua mä kuulin sellaisen räpsäysäänen, sellaisen niin kuin kamerasta! Ja kuulin outoa kahinaa…ei vaan mä NÄIN myös miten viidakon keskellä olevan pensaan lehdet kahisi! Näytti siltä, että joku oli piiloutunut pensaaseen. :???:“Äh, se on vain lintu”, Max sanoi ja mä rauhotuin. Mutta kuitenkin mulla oli sellainen fiilis, että joku tai jokin tarkkaili meitä. Siksi mä aina välillä vilkuilin puskan suuntaan ja…mitä ihmettä! Yhtäkkiä mä näin kiikarin linssin sojottavan suoraan meitä kohti! :shock:

Ja ei se takuulla ollut mikään lintu! Mä halusin tietää mikä se oli ja oli vain yksi keino saada siitä selvää: mä lähetin Maxin puskaan. :D
Miksi mun pitää aina tehdä kaikki likaiset hommat?
Koska sä aina sanot, että sä oot superetsivä. Joten sä saat myös suorittaa kaikki vaaralliset missiot. ;)
No joo…kuitenkin mä tapsuttelin varovaisesti puskalle. Puska kahisi taas, ja nyt tällä kertaa vielä vähän enemmän. Mutta mitä sitten tapahtui ja MIKÄ tai KUKA puskassa oli, me kerrotaan se teille
ensi kerralla. Vai onko teillä jo joku idis?
Huii!Musta se on kitkeriön vartija!Entä teistä,mut mun pitää nyt käyä kattomass tuolla kitkeriössä!

Tähän asti kaikki tavallisesti

Ja tähän..
Ja tähän
Ja tähän.....

Ja niin päästiin kitkeriöön
Nyt sitä mennään!
No johan Maxilla on kiva harhautus seremonia xDDDDDDDD
Taustalla kuuluu No limit
Aika epäselvä kuva
Mutt,ei siellä mitään erikoista tapahtunu.Nyt mun pitää mennä
Tassuittain
Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56