Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 27. tammikuuta 2012

Kultapandapäivä!

Hyvää kulttispäivää pandat!
Nyt kolme samanlaista pandaa viettävät kultapandapäivää!
Kolme kaverusta!Eppe99Krisu99Laku56!(Sori mut tässä välillä mun piti lähtee ja Krisu ja Eppe ei enää tänää tuu panfuu)
Mutta nyt jatkan minä!Eli Noppe!
Niinkuin Laku jo kertoikin panfussa on tänään kultapandapäivä!!
Minulle on tulossa uusi tassuittain kuva!Voi että jännittää,Laku meinaa tehdä minulle sellaisen!Jippii!!!!
Noh,noh,Noppe rauhoituppas nyt!Kyllä sä sellasen kuvan saat!Viimestään huomenna!!
Jännittää,jännittää,jännittää!!!!
Älä nyt jännitä.
En,en
Mitäs nyt tekisi?
Silloin kun on tän värinen teksti tai tän
Nii me molemmat mä ja noppe sanotaan yhessä jotain.
Mutta ei meillä nyt mitään muuta asiaa ookkaan joten
Tassuittain
Laku56 ja Noppe!

Ps:Jes!Mä sain uuen tassuittain kuvan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56