Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

perjantai 16. joulukuuta 2011

Piparipuumajan kohtalo+Hyvää joululimppua

Mroo pandahöpsykät!
Mulla on nyt aika kiire pitäis ennättää postata...Vaik tästä taitaa tulla aika pitkä postaus...

Mä söin tänään ihunan mkuista joululimppua tässä kuva siitä


Tai tässä kuvat siitä...
Mutta nyt Piparipuumajan kohtaloon.
Elikkä Max ja Ella ovat leiponeet piparipuumajan.Niinkuin kaikki varmaan tiedätte.
Kun Max ja Ella meinasitvat liimata osat paikoilleen paksulla sokerimassalla,niin joku olikin syönyt sokerimassan!Ja arvaattekos kuka se oli?No Max tietenkin!!!Kukas muu!
Ja mä en tiiä millä ne loppujen lopuks sen tehtyä sai..Mutta!Se ei kyllä ollu mikään paras maholline valmistusaine katsokaapa vaikka

Voi voi Max näyttää aika hassulta!
Mut joulukalenterin vuoro!


Joulusukka!
Nyt en ennätä enään Krisu99 kutsuu
Moikka!
Laku56

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56