Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

torstai 24. marraskuuta 2011

Tänään on kultapandapäivä!

Tänään on kultapandapäivä!
Se kauan odotettu päivä,kaikki pandat saavat kokeilla kultajäsenyyttä yhden päivän ajan!Eikö olekkin kivaa?
Ja ne jotka ovat jo kultapandoja saavat käyttää kaikkia toimintoja!
Lahjatavarakaupassa tulee tänään olemaan tungosta. :D
olen iste kultapanda joten en välitä tavaroiden ostelusta,mutta kaikki toiminnot käytettävissä! Jee!
Panfussa tulee olemaan tungossta joten ei kannata mennä bollylandiin menkää vähän sinne sun tänne niin joka serverillä mahtuu hengittämään.
Mulla ei nyt oo mitään kuvaa koska en oo ottanu tästä kultapandapäivästä vielä kuvaa mutta lupaan että ehkä tänään tulee jonkinlainen kuva :)
tassun jäljen jättää laku56        
Ps.mulla on välillä eri kuva uus kuva tulee aina kun vaihan tyyliä.
PPs.haluan linkin panfun sivuille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56